FAQ: Bestellingen & Facturen

button vorige pagina.jpg

 

- Bij aankoop van een product/inschrijving dient steeds een gebruiker gekoppeld te zijn. Inloggen is dus vereist.

- Er kan/mag maar 1 inschrijving (voor symposium/workshops) per gebruikersaccount worden aangemaakt.

 

Bij onmiddelijke betaling via 'ICEPAY - Mister Cash' wordt automatisch meteen uw inschrijving voltooid en bent u meteen zeker van uw inschrijving

- Bij betaling via overschrijving hebt u volgende keuzes:

(Uw bestelling moet zichtbaar zijn bij uw account als 'Afwachten betaling ICEPAY')

Dus steeds betalingsproces volledig doorlopen en op afronden drukken op de pagina van ICEPAY overboeking.

1) OVERSCHRIJVING:

Betaal het vereiste bedrag rechtstreeks op het rekeningnummer van de VVVS binnen de 2 weken:
-- BE29 0011 1652 4964 met vermelding van het bestellingnummer [order:link] --

En dus niet via de betalingsinstructies van ICEPAY. Deze mails mogen worden verwijderd. 
Wij passen de status van uw lidmaatschap aan, wanneer wij het bedrag zien verschijnen op onze rekening. (2-5 dagen)

2) FACTUUR ACHTERAF door WERKGEVER:

Indien de factuur ACHTERAF wordt betaald DOOR UW WERKGEVER of ziekenhuis, gelieve dit 'IN REPLY' op deze mail te bevestigen. 
Zo kan onze administratie de factuur maken/versturen en eventuele privileges toekennen (vb. status lidmaatschap, deelname workshop, deelname symposium, ...)
Indien dit NIET TIJDIG wordt aangegeven zal de bestelling NA 2 WEKEN worden GEANNULEERD.

Bij betaling van de factuur door de werkgever of ziekenhuis  (ook van meerdere personen tegelijk) wordt vriendelijk verzocht om de bestellingsnummers 
in de mededeling mee te geven. Gelieve die dus ook door te geven aan uw werkgever.