FAQ: Bestellingen en Facturen

medium_Button FAQ.jpg

Hoe plaats ik een bestelling op de website?

Voeg het desgewenste product toe aan uw winkelmandje nadat je bent ingelogd op je account.
Afhankelijk van uw lidmaatschapstatus krijgt u verschillende prijzen te zien.

Vul al uw gegevens in op het formulier en kies uw betalingsmethode.

Er zijn 3 opties om uw betaling uit te voeren en te garanderen dat uw bestelling (symposium, workshop, ...) is bevestigd.
Voor meer info hierover --> Ga naar FAQ: Betaling

Wie mag de bestelling plaatsen?

Er dient steeds een gebruiker gekoppeld te zijn aan een bestelling. Account aanmaken en inloggen is dus vereist.

Hoeveel bestellingen/inschrijvingen van hetzelfde product (Symposium, workshop, ...) kan ik plaatsen?

Er kan/mag maar 1 inschrijving (voor symposium/workshops) per gebruikersaccount worden aangemaakt. 
Iedere deelnemer dient zich dus apart in te schrijven, ookal betaald de werkgever achteraf in bulk de factuur.

Wanneer ben ik zeker van mijn deelname of bestelling?

Indien je onmiddelijk betaald via Paypal heb je de meeste garantie op een deelname met beperkte plaatsen.
De inschrijving en betaling gebeurt hier immers onmiddelijk en automatisch.

Wanneer jouw bestelling de status 'Betaling voltooid' of 'Voltooid' krijgt op jouw accountpagina bent u zeker van uw inschrijving!

Bij 'betaling achteraf' zal je ons steeds op de hoogte moeten brengen via e-mail om de status van je betaling aan te passen.
Tenzij enkele dagen nadien het bedrag toekomt op het rekeningnummer van de VVVS.

Welke stappen onderneem ik als ik achteraf wil betalen?

Kies tijdens het bestellingsproces voor 'ANDERE'.
Vervolledig het bestellingsproces.
Uw bestelling wordt nadien zichtbaar op je accountpagina met de status 'Afwachten betaling'.
U zal een e-mail krijgen met volgende opties:
 

  1. OVERSCHRIJVING:

    Gelieve de betaling met vereiste bedrag te voldoen op het rekeningnummer van de VVVS binnen de 2 weken:
    -- BE29 0011 1652 4964 met vermelding van het bestellingnummer ... --
    Wij passen de status van uw bestelling aan, wanneer wij het bedrag zien verschijnen op onze rekening. (2-5 dagen)


     
  2.  FACTUUR ACHTERAF door WERKGEVER:

    Indien de factuur ACHTERAF wordt betaald DOOR UW WERKGEVER of ziekenhuis, gelieve dit 'IN REPLY' op deze mail te bevestigen. 
    Zo kan onze administratie de factuur maken/versturen en eventuele privileges toekennen (vb. status lidmaatschap, deelname workshop, deelname symposium, ...)
    Indien dit NIET TIJDIG wordt aangegeven zal de bestelling NA 2 WEKEN worden GEANNULEERD.
    (Bij betaling van de factuur door de werkgever wordt vriendelijk verzocht om de bestellingsnummer(s) in de mededeling mee te geven. Gelieve die dus ook door te geven aan uw werkgever.)