FAQ: Activiteiten

medium_Button FAQ.jpg

Hoe kan ik mij inschrijven voor activiteiten van de VVVS?

Dit is alleen mogelijk via de website. Een inschrijving dient gekoppeld te zijn aan een gebruikersaccount. Inschrijvingen via e-mail of bulkinschrijvingen worden dus niet meer aanvaard.
De procedure voor het plaatsen van een bestelling vind je terug op de pagina FAQ: Bestellingen en Facturen.

Wanneer kan ik mij inschrijven voor activiteiten (Symposia, Workshops, Cursussen, ...)?

Leden krijgen steeds gedurende een periode voorrang op niet-leden. Zij krijgen ook een extra voordeel op de prijs. Je hebt er dus zeker baat bij om op voorhand lid te zijn van de VVVS.

Kan ik meerdere personen tegelijk inschrijven?

Dit is NIET mogelijk. Elke inschrijving dient gekoppeld te zijn aan een bestaand gebruikersaccount. Op deze manier loopt de organisatie van activiteiten veel vlotter dan in het verleden.

Bekijk dus zeker hierboven hoe ik een gebruikersaccount aanmaak, hoe inschrijving en betaling moet vervolledigen. Factuur achteraf kan altijd gevraagd worden nadien.

Word ik automatisch lid als ik de 'niet-leden' prijs betaal voor activiteiten?

Nee, je blijft een gewone gebruiker van onze website. Dus je hebt geen toegang tot exclusieve pagina's.
Eventuele presentaties, handouts of foto's op ons Ledenplatform zal je dus niet kunnen bekijken.

Wat zijn de voorwaarden voor deelname aan Webinars?

Een geldig lidmaatschap is de enige vereiste. Toegang tot Webinar Wednesday is enkel mogelijk na inloggen als lid. 
Er worden dus geen extra kosten of registratie gevraagd.
Tijdens de sessies zijn er een aantal regels van toepassing voor correct verloop.